Retourneren
Een artikel retourneren?
Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 kalenderdagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet retour genomen. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast.
Retourzendingen zijn voor risico en rekening van de koper. SKM is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of kwijt spelen van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij Bpost naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.
Retourneren
Indien u een artikel wilt retourneren kan dit op 2 manieren:
1. Retourneren via Bpost;
Indien u een artikel via Bpost terug zendt, dan dient het artikel te worden verpakt in de originele verzenddoos en samen met het retourformulier. Dit retourformulier kan u downloaden op onze website. Hier laat u uw gegevens achter en stuurt dan het ganse pakketje terug naar volgend retouradres : Boomsesteenweg 35, 2630 Aartselaar. De kosten voor retour zijn voor rekening van de klant
Een artikel ruilen?
Dat is helaas niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.
2. Retourneren in de winkel:
Woont of werkt u in de buurt van Aartselaar? Of brengt u graag een bezoekje aan onze winkel? Kies er dan makkelijkheidshalve voor uw bestelling in onze winkel te Aartselaar te retourneren. De retourtermijn betreft 14 dagen vanaf het moment van bezorging. Wij vragen u de leverbon mee te nemen en uw bestelling te vervoeren in de originele verpakking! U mag zich vervolgens melden aan de rode kassa (aan het naai atelier) . Hier kan u kiezen om het artikel te ruilen of om het bedrag terug gestort te krijgen.
Wenst u een aankoop te retourneren? Dat kan!
Lees alle info in onderstaande PDF.